Dienstag, 30. September 2014

Oh my god it's monday again

Yesterday I was at my parent's for dinner and it was the great and tasty Kaiserschmarrn again.


After some cleaning up in my old room I went home again and was eagerly awaited by two cats, who wanted to be played with and entertained for quite some time. In between I did the laundry and started downloading Shadow of Mordor on Steam for today it is released and I will start playing it.

Later this evening I watched the most current episode of Once Upon A Time and I have to say they took an interesting turn with the events this season.

Sleeping is good, but always keep an eye on the food.


Gestern war ich wieder bei meinen Eltern zum Abendessen und es gab den klassischen und köstlichen Kaiserschmarrn.


Nach etwas Aufräumarbeiten in meinem Zimmer bin ich wieder nach Hause gefahren und habe mich mit den Katzen beschäftigt, die diesmal extrem anhänglich und verspielt waren. Zwischendurch habe ich Wäsche gewaschen und für heute Shadow of Mordor auf Steam herunter geladen.

Am späteren Abend habe ich dann die aktuelle Folge von Once Upon A Time angeschaut und muss sagen interessanter Weg der hier gegangen wird.

Schlafen ist gut, aber immer auch das Futter im Auge behalten.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen