Donnerstag, 27. November 2014

Baking with Paul Hollywood('s recipe)

Yesterday it was baking time of the week again and I have chosen a quick time consuming recipe: Povitica


In between the baking sesssions I tried - in vain - to complete some story line achievements in Guild Wars 2. Unfortunately the other players were either incompetent or left after 10 seconds being in the group. I think I have to rely on The Grey to do those achievements successfully.

We concluded the evening with recent episodes of Constantine, The Flash and Selfie. Meanwhile the cat we very tired and just slept for most of the evening. This means that they will be full of energy today and be hyperactive.

"Yes, I sleep in my new bed. What do you mean that this is mummy's bag?"


Gestern war wieder einmal Backen angesagt und ich habe mir ein relativ langwieriges Rezept ausgesucht: Povitica


Währenddessen haben ich - leider umsonst - in Guild Wars 2 Story Line Achievements zu absolvieren. Leider waren die anderen Spieler entweder unfähig oder nach 10 Sekunden wieder aus der Gruppe verschwunden. Ich glaub ich muss das zusammen mit den Grey nochmal langsam angehen.

Den Abend beschlossen haben wir dann mit aktuellen Folgen von Constantine, The Flash und Selfie. Die Katzen waren sehr müde und sind nur faul rumgelegen. Das bedeutet aber wahrscheinlich, dass sie heute hyperaktiv sind.

"Ja, ich schlafe da in meinem neuen Körbchen. Wie, das ist eine Tasche von Mama?"


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen