Samstag, 28. Februar 2015

Friday in Vienna

This friday I went home after work to have lunch. After that we went on to our weekly shopping experience to Mariahilf. Our stops were mymuesli, Planet Harry, Tasty Donuts, Cornwall Pasty Pirates and Natsu. After that I went home while my dear went to her roleplaying session.

Back home I was welcomed by two hungry cats, who wanted to be fed immediately with fish. After that was done I too was allowed to eat my portion.

In the evening I first played a bit of Guild Wars 2 and then watched some episodes of series my dearie doesn't want to see.


Am Freitag ging es nach der Arbeit zum Mittagessen nach Hause. Danach sind wir dann Richtung Mariahilf aufgebrochen und waren ein wenig shoppen. Die Stationen waren mymuesli, Planet Harry, Tasty Donuts, Cornwall Pasty Pirates und Natsu. Ich bin dann wieder nach Hause gefahren während mein Schatz zu ihrer Rollenspielrunde gefahren ist.

Zuhause wurde ich schon von hungrigen Katzen empfangen und die wurden sogleich mit gutem Fisch gefüttert, bevor ich auch selber etwas essen durfte.

Die Abendgestaltung war zunächst ein wenig in Guild Wars 2 unterwegs sein und dann ein paar Serien Episoden schauen, die mein Schatz nicht sehen will.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen