Freitag, 12. Februar 2016

A typical fri... wait it was thursday still...

Yesterday I left work early because my dear and I had an appointment at MA11. After this meeting she went back to her course and I took the opportunity to sneak to Mariahilf for a quick shopping trip.

Since dear Planet Harry got a lot of good stuff this week, I went there to restock on the latest Star Trek Attack Wing products: two new wave, one OP Kit and the Weapon Zero single ship found a new home with me.


After that I went to Tasty Donuts for dessert for later.


Then it was time for Natsu and the weekly share of fish.


Back home we waited for my dear to come home before eating all the good fish.

Later that evening we watched tv series, one of each of Arrow, Agent Carter and Insert Name Here.
Gestern bin ich früher von der Arbeit gegangen, weil mein Schatz und ich noch einen Behördenweg bei der MA11 hatten. Nach diesem Termin ist sie wieder zu ihrem Kurs gefahren und ich habe mich noch schnell nach Mariahilf aufgemacht.

Nachdem der liebe Planet Harry wieder viel good stuff hatte, bin ich einen Tag zu früh schon in die Star Trek Attack Wing "Kiste" gefallen: zwei neue Waves, ein OP Kit und die neue Weapon Zero Großfigur haben einen neuen Besitzer gefunden.


Danach ging es zu Tasty Donuts, wo ich uns allen Nachspeise besorgt habe.


Und dann zum Natsu für die wöchentliche Fischportion.


Wieder zuhause haben wir dann auf meinen Schatz gewartet um gemeinsam zu Abend zu essen.

Am späteren Abend gab es dann wieder Serienspaß mit jeweils einer Folge Arrow, Agent Carter und Insert Name Here.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen