Mittwoch, 22. November 2017

Fine dining

Yesterda after work I went out to dinner with my colleagues and my boss to celebrate our latest software release at Frank's.


Unfortunately my food wasn't great and perhaps I too should have chosen a rib eye steak like the others...

Late in the night I came back home and was greeted by our cats and my dear, but I rather quickly went to bed.
Gestern nach der Arbeit war ich mit Kollegen und meinem Vorgesetzten zur Feier unseres letzten Software Releases Abendessen im Frank's.


Leider war mein Essen nicht so toll, ich hätte mir wohl statt dem Burger auch ein Rib Eye Steak nehmen sollen...

Spät am Abend bin ich dann nach Hause gekommen und wurde von den Katzen und meinem Schatz empfangen, bin aber dann schon bald ins Bett gefallen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen