Donnerstag, 30. November 2017

Work with a flavor of podcast listening

Yesterday after work I went to visit my parents where I got a tasty apple strudel for dinner.


After that I went home and fed the cats and entertained them afterwards, since my dear was out walking with friends.

I then listened to podcasts and did some work on my computer.

When my dear came back home, we just went onto the couch and watched an episode of MasterChef: The Professionals - this time around with some very strange contestants - before we went to bed.
Gestern war ich nach der Arbeit bei meinen Eltern und ich habe dort einen köstlichen Apfelstrudel bekommen.


Danach ging es nach Hause und dort wurden dann die Katzen versorgt und bespasst, nachdem mein Schatz mit Freundinnen zum Walken unterwegs war.

Ich habe dann Podcasts gehört und ein bisschen am Computer für die Firma weiter gearbeitet.

Als mein Schatz dann wieder nach Hause gekommen ist, haben wir noch MasterChef: The Professionals genschaut - diesmal mit haarsträubenden Kandidaten - bevor es ins Bett ging.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen