Donnerstag, 8. Februar 2018

Gloomy evening with wood


Yesterday after work I started assembling the newly arrived wooden inserts for Gloomhaven. Since I didn't want to leave the finished pieces - some of which I needed to glue together - lying around over night I then decided to put them inside the game box.

Gloomhaven organizer by The Broken Token

This should be a rather quick task one would think. But you might be wrong about that. While we watched tv shows on the couch - my dear tightly wrapped up since she's sick at the moment - I spent the whole evening sorting and arranging stuff for the box and then putting it inside in the correct order. Fortunately the producers of the inserts have a pretty good guide on how to do it, otherwise I would still be playing the box-tetris game.

Gestern habe ich nach der Arbeit zuhause mit dem Zusammenbauen des frisch gelieferten Holz-Inserts für Gloomhaven begonnen. Nachdem ich aber die ganzen Holzteile - und einige musste ich dann doch leimen - nicht herumstehen lassen wollte, habe ich sie dann auch in die Spieleschachtel eingeräumt.

Gloomhaven Organizer von The Broken Token

Das ganze sollte doch recht schnell fertig sein, oder? Na ja, nicht ganz. Während wir Serien auf der Couch geschaut haben - mein Schatz gut eingepackt da krank - habe ich den ganzen Abend damit verbracht die Sachen zu sortieren und dann entsprechend in der Spielebox unterzubringen. Zum Glück gab es vom Hersteller entsprechende Anleitungen, sonst würde ich heute immer noch Schachtel-Tetris spielen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen