Donnerstag, 3. Mai 2018

Thunder bake


Yesterday after work I went to my parents and got a very tasty apple pancake for dinner.


Afterwards I went back home and out for grocery shopping again, since my dear has ordered a fruit cake for today. I baked this one while we were on the couch watching tv shows.


Later that evening the big thunderstorm hit the city and the cats were partly surprised and partly frightened. Here's a picture of a curious pussy cat looking out of the window.



Gestern ging es nach der Arbeit zu meinen Eltern und dort habe ich eine gute Apfel-Palatschinke als Abendessen bekommen.


Danach ging es nach Hause und ich war noch schnell einkaufen, weil mein Schatz für heute einen Kuchen bestellt hat. Den habe ich dann gebacken, während wir auf der Couch Fernsehserien geschaut haben.


Am späteren Abend dann ist das Gewitter zu uns gekommen und die Katzen waren teilweise interessiert und verängstigt. Hier ein Bild der neugierigen Mieze Katze die beim Fenster rausschaut.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen