Mittwoch, 11. Juli 2018

A clean flat ready for the vacation


Yesterday I stayed home and did more chores, also because my parents will be looking after the cats during our vacation and a clean flat looks so much better.

After some bodily exhaustion I had to sleep a bit in the afternoon and soon was visited by two cats who also found that sleeping is the right thing to do.

In the evening I watched tv shows with my dear on the couch as usual.

Gestern bin ich zuhause geblieben und habe Hausarbeit gemacht, schon in Hinsicht auf den kommenden Urlaub, sodass die Wohnung nicht zu schlimm aussieht wenn meine Eltern dann auf die Katzen aufpassen.

Nach etlichen körperlichen Anstrengungen habe ich mich dann am Nachmittag hingelegt und die Katzen gleich daneben - so schläft es sich am besten.

Am Abend dann wieder Serien auf der Couch mit meinem Schatz.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen