Mittwoch, 5. September 2018

Let the King speak!

Yesterday at work I got visited by dear people. First up were my parents - which I was very happy about - and in the afternoon dear friends came by and we will be meeting more regularly after work for dinner in the upcoming future - which I also am very happy about.

Otherwise it was another successful day, although I dread today a bit, since there are supposed to arrive at least 8 deliveries and that's a lot of boxes to unpack. But I'm confident that we will do this!

In the evening we went onto the couch as usual, but this time we watched The King's Speech, a movie I wanted to see for a long time and it was realy good entertainment.
Gestern habe ich in der Arbeit lieben Besuch bekommen. Zunächst waren meine Eltern da - was mich sehr gefreut hat - und am Nachmittag waren liebe Freunde da, mit denen wir wahrscheinlich jetzt regelmäßig nach der Arbeit essen gehen werden - was mich ebenso freut.

Ansonsten war es es erfolgreicher Tag, auch wenn ich mich schon vor heute fürchte, weil zumindest 8 Lieferungen angesagt sind und das eine Menge Kisten zum Ausräumen sein werden. Aber wir werden auch das schaffen!

Am Abend waren wir dann wieder klassischerweise auf der Couch und haben uns endlich The King's Speech angesehen, ein Film den ich schon seit Jahren sehen wollte und er ist wirklich gut.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen