Freitag, 8. November 2019

New venue - testing done

Yesterday was another weak day at work and before we went our for dinner, my dear and I went shopping on Mariahilferstraße. Unfortunately I couldn't find a new jacket that I liked so I have to continue my search another day.

Afterwards we went out for dinner with some dear friends and tried out a new venue: Brauhof.



There was a larger number of great beers to select from and even Strongbow cider on the tap, but the food was not as good as we hoped for. It was mediocre, but my burger was even worse as all parts of it were rather greasy and I had a hard time finishing it because of that. So next week we are going to another venue again and perhaps this one is better. (and I'm rather convinced that I would be a good restaurant critic, only question ist were do I start this career...)

After that we went home and had a quick episode of a tv show before we went to bed.
Gestern war wieder ein sehr schwacher Tag in der Arbeit und bevor wir zum Abendessen gegangen sind, sind mein Schatz und ich noch schnell auf der Mariahilferstraße einkaufen gegangen. Leider habe ich keine passende Regenjacke gefunden, also wird weitergesucht.

Danach sind wir mit lieben Freunden Abendessen gegangen und haben wieder ein neues Lokal ausprobiert: den Brauhof.



Es gab eine große Auswahl an Bieren und Strongbow Cider vom Fass, aber das Essen war nicht ganz so gut wie erhofft. Es war eher durchschnittlich, wobei mein Burger von fetten Saucen gelebt hatte, sodass ich ihn nur mit Mühe und Not fertig essen konnte. Es wird also auch hier eher ein einmaliges Erlebnis bleiben und wir gehen nächste Woche wieder woanders hin essen. (und ich bin der Meinung schön langsam könnte ich Restaurant Kritiker werden, fragt sich nur wo wird man das...)

Danach ging es nach Hause und dort noch schnell zu einer Folge einer Fernsehserie auf die Couch.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen