Sonntag, 24. November 2019

Some D&D with inks

Yesterday we started off with some grocery shopping and then I prepared some pasta with the machine again for dinner.

In the afternoon friends visited us for roleplaying and we all were rather brave.

After that we stayed on the couch for the usual tv shows.

Since I got myself an inv advent calendar, I will post each day in December the ink that corresponds with that day here. To find a good way to present them, I started doing some testers with the inks I currently own and use.






Gestern waren wir zunächst einkaufen und dann habe ich für das Abendessen wieder Pasta mit der Maschine gemacht.

Am Nachmittag haben uns Freunde zum Rollenspielen besucht und da haben wir uns alle tapfer geschlagen.

Danach ging es dann zu den üblichen Fernsehserien auf die Couch.

Nachdem ich ja auch unter anderem einen Tinten Adventkalender habe, werde ich die entsprechenden Farben dann täglich auch im Blog präsentieren. Doch um eine passende Form zu finden, habe ich ein paar Tester mit den Tinten, die ich bereits besitze, gemacht.






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen