Dienstag, 23. November 2021

Lockdown again

Yesterday started another countrywide lockdown in Austria. Like the one the previous year it came at the worst time for business and resulting for me personally in no income for the next two month at least but huge profits for Amazon and similar businesses.

My first work I did resulting from that was writing two Python scripts for work - I now can generate PDFs and create SEPA QR code. So if anyone needs anythign of that sort or other, let me know cause I've got time...

Afterwards my dear and I started our first BlueBrixx medieval set: the Golden Goblet Inn. Today I'll continue building it and perhaps even finish it as well.

Gestern hat wieder ein Lockdown in Österreich begonnen. Wie schon das Jahr zuvor zur schlechtesten Zeit für den Handel und daraus resultierend kein Einkommen für mich für zumindest die nächsten zwei Monate und Riesengewinne für Amazon und Konsorten.

Als erste Tätigkeit habe ich einmal zwei Python Skripts für die Arbeit geschrieben - ich kann jetzt PDFs generieren und SEPA QR Code erstellen. Also wenn wer was in die Richtung braucht, ich habe Zeit...

Danach haben mein Schatz und ich unser erstes BlueBrixx Mittelalterset begonnen: das Gasthaus zum Goldenen Kelch. Heute werde ich es wohl weiterbauen und vielleicht fertigstellen können.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen