Donnerstag, 24. November 2016

Home working

Yesterday morning I went to the doctor to return the sleeping computer and discuss the results. Everything is fine and so we see each other again next year.

After the visit at the doctor I went to my parents' for a quick lunch and I got Schinkenfleckerln.


Back home I working home office until the sportive ladies arrived and wanted to do a run at Böhmischer Prater. So we both went as well and afterwards we had some selfmade pork wellington for dinner.

Afterwards we went onto the couch for one episode of MasterChef: The Professionals before the ladies left us. Following that we stayed on the couch and continued watching one episode each of QI and the most recent one of MasterChef: The Professionals before we went to bed.
Gestern war ich in der Früh zum Arzt den Schlafcomputer zurückgeben und über das Ergebnis zu sprechen. Es ist alles ok und wir sehen einander dann in einem Jahr wieder.

Nach dem Arztbesuch war ich dann gleich bei meinen Eltern Mittagessen und es gab Schinkenfleckerln.


Wieder zuhause habe ich dann Home Office gemacht bis zu dem Zeitpunkt wo die sportlichen Damen durch den Böhmischen Prater laufen wollten. Also bin ich mit und danach haben wir mein selbstgemachtes Pork Wellington verdrückt.

Danach ging es für eine Episode MasterChef: The Professionals auf die Couch bevor uns die Damen wieder verlassen haben. Anschließend sind wir gleich auf der Couch geblieben und haben uns QI und die aktuelle Folge von MasterChef: The Professionals angesehen bevor es ins Bett ging.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen