Donnerstag, 21. Dezember 2017

The three faces of Cthulhu

Yesterday after work I went to my parents for dinner and got a lovely and tasty apple pancake.


After that I went home and out again shopping, since I needed some Zotter chocolate for my colleagues for Christmas.

After that I went home and listened to some podcasts - since I was all alone - while packing up the chocolates.

Also I received a package with the last prize the of Yog-Sothoth podcast raffle, which my minions guarded very well.


Later that evening my dear came back home and so we watched some tv shows until our japanese Lord also returned home.
Gestern ging es nach der Arbeit zu meinen Eltern, wo ich gute Apfel Palatschinken bekommen habe.


Danach ging es nach Hause und dann noch einmal zum Einkaufen, weil ich für meine Kollegen noch Zotter Schokoladen einkaufen gegangen bin.

Danach habe ich zuhause Podcasts gehört - nachdem ich alleine war - und habe die Schokoladen liebevoll verpackt.

Außerdem war ein weiterer Gewinn von Yog-Sothoth in der Post, den meine Helferlein gut bewacht haben.


Am späteren Abend, als mein Schatz wieder zuhause war, haben wir dann noch Fernsehserien auf der Couch geschaut, bis unser japanischer Lord auch nach Hause gekommen ist.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen