Donnerstag, 15. Februar 2018

Egypt once more


Yesterday after work I went to my parents for dinner. I got the traditional meal for Ash Wednesday: herring salad.


After that I went home and out again with our Bubu-bear to the vet. It was nothing serious, but he had a pimple on his back and we decided to combine that with the nearly up annual checkup. We get the result of the blood works this friday.

Back home again both cats were happy to have each other again and I went onto the couch to continue playing Assassin's Creed Origins, since my dear was out for her yoga session.

When she came back home it was too late for some tv shows so we went straight to bed.

Gestern war ich nach der Arbeit bei meinen Eltern zum Abendessen. Es gab den für den Aschermittwoch traditionellen Heringsschmaus.


Danach ging es nach Hause und gleich wieder aus dem Haus weil ich mit dem Bubu-Bär zur Tante Tierarzt gegangen bin. Es war nichts Tragisches, aber er hatte ein Wimmerl am Rücken und seine jährliche Kontrolle haben wir dann auch gleich mitgemacht. Befund vom Blut gibt es dann am Freitag.

Wieder zuhause waren beide Katzen wieder froh sich zu haben und ich bin dann auf die Couch gefallen un habe Assassin's Creed Origins gespielt, da mein Schatz ja beim Yoga war.

Als sie dann nach Hause gekommen ist, war es schon zu spät für Fernsehserien und wir sind nur mehr ins Bett gefallen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen