Sonntag, 13. Mai 2018

The changing of things (and tyres)


Yesterday I went to my parent's house and my father and I changed to tyres on the car. I also got a tasty lunch and after that I went back home again.

For dinner we went out to Tichy again, since I are supposed to bring ice cream for today's mother's day.


In the evening we played some computer games and then we went onto the couch for the usual tv shows.

Gestern bin ich zu meinen Eltern ins Haus gefahren und mein Vater und ich haben dann die Autoreifen gewechselt. Ich habe auch ein gutes Mittagessen bekommen und bin danach wieder nach Hause gefahren.

Als Nachtmahl haben wir uns dann beim Tichy etwas gefunden, nachdem wir für den heutigen Muttertag Eis mitbringen sollten.


Am Abend ging es dann, nach ein bisschen Computerspielen, auf die Couch zu den üblichen Fernsehserien.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen