Samstag, 30. Juni 2018

Now I am unemployed


Yesterday was my last day at work and it was rather uneventful, not even my boss wished me farewell.

In the evening a colleague of mine and I threw a party - he was celebrating a milestone birthday and I was saying farewell. A lot of my - now former - colleagues showed up and we had a blast together.



I'd like to thank all of them again for the great time and the work we did together for the last several years!

Gestern war mein letzter Arbeitstag in meiner Firma und er ist relativ unspektakulär über die Bühne gegangen, mein Chef hat sich nicht einmal verabschiedet.

Am Abend haben dann ein Kollege und ich eine Feier beim Heurigen gemacht - er hat seinen runden Geburtstag gefeiert und ich meinen Abschied. Es sind viele meiner - jetzt ehemaligen - Kollegen gekommen und wir haben eine schöne Zeit verbracht.



An der Stelle auch noch ein herzliches Dankeschön an alle für die tolle Zeit in der Firma!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen