Mittwoch, 19. September 2018

Yes that's the way it is for @UPS_AT

After yesterday's blogpost I had a long conversation via Twitter with UPS customer support. As expected their final conclusion was "everything done at the customer center was done correctly", which doesn't make me happy at all and lead to me add another complaint to the list, since that's no way a company should treat customers.

After I wasted enough time with this, the remainder of the day was rather successful and I came home rather tired in the evening.

Since my dear was out as well and came home late too, we just went to take a shower and then went straight to bed.
Gestern hatte ich nach meinem Blogpost eine ausführliche Unterhaltung via Twitter mit dem UPS Kundendienst. Wie zu erwarten war allerdings die Haltung "ist halt so, im Kundencenter wurde alles richtig gemacht", was mich nicht wirklich glücklich gemacht hat und dazu geführt hat, dass ich mich weiterhin beschwert habe, dass dies kein Zustand sein kann.

Nachdem ich damit genug Zeit vergeudet hatte, war der restliche Tag wieder sehr erfolgreich und am Abend bin ich dann müde nach Hause gekommen.

Nachdem mein Schatz auch erst spät zuhause eingetroffen ist, sind wir dann nur mehr duschen und ins Bett gegangen.

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