Dienstag, 27. November 2018

Rainy days

Yesterday was our day off and we didn't really want to leave the flat as it was constantly raining. But grocery shopping was necessary and so I did go into the rain to do so.

In the afternoon we got visited by friends for some boardgame fun.

I also started working on this year's cat advent calendar - which can be found here - as we will be in London this weekend and I don't think I'll find the time to manage that as well.

In the evening we went onto the couch as usual and watched tv shows before we finally went to bed.
Gestern wollten wir an unserem freien Tag nicht so wirklich aus dem Haus, weil es von früh bis spät ordentlich geregnet hat. Doch einkaufen muss sein und so bin ich dann doch irgendwann ins Nasse gegangen.

Am Nachmittag haben wir dann Besuch von unseren Freunden bekommen und wir haben ein bisschen brettgespielt.

Ich habe dann auch noch den Katzen-Adventkalender für dieses Jahr aktiviert - zu finden hier - da wir am Wochenende in London weilen werden und ich dann nicht dazu komme ihn wirklich zu betreuen.

Am Abend schließlich ging es zu Fernsehserien auf die Couch bevor es Zeit fürs Bett war.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen