Donnerstag, 6. Februar 2020

Good food, good times

Yesterday noon I went to my parents for lunch. Afterwards I went back to the store where we got a lot of deliveries and the day turned out rather good.

In the evening I went out with my dear to Pause am Berg for some good dinner.



After that we went home and I started installing my new NAS since in my old one the harddisks were getting faulty and I don't want to loose my photographs from the last decades. While doing that we also watched the usual tv shows on the couch.
Gestern war ich zu Mittag bei meinen Eltern zum Essen. Danach ging es wieder zurück ins Geschäft wo viele Lieferungen eingetroffen sind und wir einen guten Tag hatten.

Am Abend bin ich mit meinem Schatz zur Pause am Berg gegangen und wir haben uns ein gutes Essen gegönnt.



Danach ging es nach Hause und ich habe mein neues NAS installiert, nachdem bei meinem alten NAS die Festplatten am eingehen sind und ich meine Daten retten möchte. Daneben gab es dann die üblichen Fernsehserien auf der Couch.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen