Freitag, 1. Mai 2020

Early wakeup

Yesterday morning I was up and about, because we ordered some vegetable boxes delivered to my mother-in-law. Unfortunately I forgot to add the delivery address to the order, so we got those boxes delivered instead. So I went to my mother-in-law by car to deliver the boxes myself.

For lunch I picked up some pizzas from Pause am Berg and in the afternoon I did some chores and baked something for us.

In the evening it was couch and tv show time as usual.

And finally something fitting from yesterday in black and white.


Gestern früh war ich gleich unterwegs, nachdem wir meiner Schwiegermutter Gemüsekisten zur Lieferung bestellt hatten. Leider habe ich vergessen die korrekte Lieferadresse anzugeben und so wurden die Kisten bei uns geliefert. Also ab ins Auto und meiner Schwiegermutter persönlich vorbeibringen.

Zu Mittag habe ich dann wieder Pizzen von der Pause am Berg geholt und am Nachmittag habe ich Hausarbeit gemacht und gebacken.

Am Abend waren dann wieder Couch und Fernsehserien im Brennpunkt.

Und hier noch etwas Passendes von gestern in schwarz und weiß.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen