Dienstag, 29. September 2020

Finally delivered in one piece

Yesterday we stayed home because of the bad weather and spent most of the time in Path of Exile and with our japanese lord.

In the evening I went to pick up a package that has been delivered to the nearby shop, since the delivery person couldn't find us at home and they also didn't leave us with a pickup note, but luckily I got the package anyway. Also luckily this time around my wooden handpiece for my bow arrived in one piece instead of four like the last time.

Later that evening it was couch with various tv shows.

b/w image of the day

Gestern sind wir wegen des schlechten Wetters zuhause geblieben und haben viel Zeit mit Path of Exile und unserem japanischen Lord verbracht.

Am Abend bin ich mir dann mein Paket vom nahe gelegenen Paketshop abholen gegangen, nachdem der Zustelldienst uns nicht zuhause gefunden hat und auch sicherheitshalber keinen Abholschein hinterlassen hat. Zum Glück habe ich es doch bekommen und auch zum Glück war mein Holzgriff diesmal nur in einem Stück in der Lieferung - im Vergleich zu den vier Stück beim letzten Mal.

Am späteren Abend ging es dann noch auf die Couch zu diversen Fernsehserien.

s/w Bild des Tages

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen