Montag, 21. Juli 2014

Water in the city

Yesterday my dearie went on a short vacation with her mother to Bad Blumau. I went to see my parents at Alte Donau for lunch, because due to the heat in the city it was better there than in the flat. Unfortunately the cats weren's that lucky, but I left them wet towels on the bathroom floor, perhaps that did help them after all.


For lunch there was some grilled stuff, which tasted very good.


Afterwards it was siesta time for me. And no, I didn't go into the water (again).


Back home the cats were desperately waiting for me already and they got their food immediately. Then I found some RPG bargains on willhaben.at so I checked that out and went to collect it on the same evening.

The rest of the evening I spent watching Ender's Game, interrupted by some cat amusement sessions, but that was ok since they deserved it.

The cats are plotting or waiting for something or they are just hot - who knows?


Gestern ist mein Schatz mit ihrer Mutter auf Kurzurlaub nach Bad Blumau gefahren. Ich bin dann zu Mittag zu meinen Eltern an die Alte Donau geflüchtet, denn am Wasser war es etwas angenehmer als in der Wohnung. Leider konnten die Katzen nicht mitkommen, aber ich hatte ihnen nasse Handtüchern am Boden im Badezimmer aufgebreitet, vielleicht hat es ja was genutzt.


Zu Mittag gab es dann selbst gegrilltes, was sehr gut geschmeckt hat.


Danach Siesta und die Beine hochlegen. Nein, ich bin nicht ins Wasser gegangen.


Wieder zuhause angekommen, haben die Katzen schon gewartet und sie wurden erst einmal gefüttert. Dann habe ich auf willhaben.at ein paar Rollenspiel-Schnäppchen gefunden, die ich mir dann auch gleich noch am Abend abgeholt habe.

Den Abend habe ich dann mit dem Film Ender's Game beschlossen, immer wieder mit Katzenbeschäftigung unterbrochen, aber das ist schon ok.

Die Katzen planen etwas oder sind auf der Lauer oder es ist ihnen einfach nur heiß - wer weiß das schon?


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen