Donnerstag, 26. Februar 2015

The Great Bake Off

Yesterday it was baking time again and I decided to do a simple brownie recipe. For that reason I first went shopping and afterwards entertained the cats so that I could bake without interruptions.


After that my dear and myself went again to The Secret World before we went onto the couch to watch yet again something new, a celebrity version the Bake Off - The Great Comic Relief Bake Off - followed by the last episode of season 1 of Marvel's Agent Carter.


Gestern war wieder Backen angesagt und ich habe mich für ein einfaches Brownie Rezept entschieden. Dazu bin ich vorher noch einkaufen gegangen und habe mich dann mit den Katzen beschäftigt, damit ein Backen überhaupt möglich war.


Danach ging es dann mit meinem Schatz in The Secret World bevor es wieder auf die Couch zu den Serien ging. Diesmal wieder etwas Neues, nachdem es ein Promi-Bake Off gab - The Great Comic Relief Bake Off - und danach die letzte Folge der ersten Staffel von Marvel's Agent Carter.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen