Donnerstag, 24. September 2015

Back in town

Yesterday I came back from Munich und after a short visit at work I went to my parents for dinner, where I got - among other food - this tasty tiramisu.


Back home I was greeted by the cats and I played with them quite extensively.

Later we watched the current episodes of Castle followed by the most recent episode of The Great British Bake Off before it was time for bed.

Gestern bin ich aus München zurückgekommen und nach einem Kurzbesuch in der Firma bin ich dann zu meinen Eltern zum Abendessen gefahren, wo ich unter anderem köstliches Tiramisu bekommen habe.


Wieder zuhause haben mich die Katzen begrüßt und ich habe mich mit ihnen ausgiebig beschäftigt.

Später dann haben wir uns die aktuelle Folge von Castle angeschaut und dann jene von The Great British Bake Off bevor es ins Bett ging.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen