Samstag, 28. Oktober 2017

The pain of headaches

This friday I woke up with a tense neck and the accompanying headache. Nevertheless we went to Mariahilf for shopping and to pick up our pre-ordered games (Super Mario Odyssey and Assassin's Creed Origins). For lunch we went to mySchnitzel for a quick schnitzel.


After that we went to Planet Harry to get the latest in gaming and then we returned home.

We didn't stay that long there though, since there was another birthday dinner with my mother-in-law scheduled at Phoenix7 in Mödling.



When we finally arrived back home I took a hot bath and it really helped my tense neck and the headache was almost gone. Shortly after that I went to bed to sleep off the headache for good.
Am Freitag hatte ich mich über nach verspannt und so den ganzen Tag mit Kopfweh zu kämpfen. Trotzdem haben wir uns nach Mariahilf aufgemacht und dort unsere vorbestellten Spiele (Super Mario Odyssey und Assassin's Creed Origins) abgeholt. Zu Mittag haben wir uns ein schneller Schnitzel bei mySchnitzel geholt.


Danach noch beim Planet Harry die Neuheiten abgeholt und dann ging es wieder nach Hause.

Wo wir allerdings nicht lange geblieben sind, da wir noch ein Geburtstagsessen meiner Schwiegermutter ausständig hatten und dazu zum Phoenix7 in Mödling gefahren sind.



Als wir dann wieder zuhause waren habe ich noch ein heißes Bad genommen, was meiner Verspannung und dem Kopfweh sehr gut getan hatte, bevor wir schlafen gegangen sind.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen