Donnerstag, 30. August 2018

More things are getting done

Yesterday I finally finished my registration with social services and the rest of the day was also rather successful at Planet Harry.

In the evening I went to my parents for dinner and got some tasty pancakes.


Later I went out with my dear and we dd a walk at the nearby Böhmische Prater, so our bodies were rather happy as well to be looked after.

The conclusion of the day was again sitting on the couch and watching tv shows - The Great British Bake Off is back!
Gestern habe ich endlich meine Anmeldung für die SVA abgeschlossen und auch sonst war es ein recht erfolgreicher Tag im Planet Harry.

Am Abend bin ich zu meinen Eltern gefahren und habe dort köstliche Palatschinken bekommen.


Später dann sind mein Schatz und ich noch im Böhmischen Prater einer Runde gegangen und haben so noch ein bisschen was für unsere Körper getan.

Abschluss des Tages wie immer das Schauen von Fernsehserien auf der Couch - The Great British Bake Off ist wieder da!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen