Samstag, 3. November 2018

Falling asleep over a boring game

After a really good day at work I went to WOKWalk for a sushi dinner.


Afterwards I went back home and entertained the cats. Then I made a tiramisu for today and after that I started playing N.E.R.O. on the PS4. After about 20 minutes of "play" I was almost asleep and so I stopped with the game and went back to Assassin's Creed Odyssey.

Since my dear was at the opera with her mother, she came home rather late and we then just went to bed.
Nach einem wirklich guten Arbeitstag bin ich noch zum WOKWalk auf ein Sushi Abendessen gegangen.


Danach ging es nach Hause und die Katzen wollten bespasst werden. Dann habe ich noch für heute ein Tiramisu gemacht und dann etwas N.E.R.O. auf der PS4 gespielt. Nachdem ich dabei fast eingeschlafen bin, habe ich es dann nach ca. 20 Minuten Spielzeit gelassen und bin wieder zu Assassin's Creed Odyssey gegangen.

Da mein Schatz mit ihrer Mutter in der Oper war, ist sie spät nach Hause gekommen und wir sind dann nur mehr ins Bett gefallen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen