Freitag, 11. Januar 2019

The upcoming vacation is finally booked

Yesterday was a rather normal day at work with no new deliveries. But for today I except about 6 crates full of stuff!

In the evening I went to WOKWalk for dinner and then back home we went onto the couch to watch some tv shows.

Our next cruise has also been booked! Starting at the end of march we'll be going to the canary islands for 7 days together with some dear friends and we are very excited about it.
Gestern war wieder ein normaler Tag in der Arbeit und es kamen auch keine neuen Lieferungen. Dafür erwarte ich heute wieder 6 Kisten!

Am Abend bin ich noch zum WOKWalk auf ein Abendessen gegangen und dann zuhause ging es zu Fernsehserien auf die Couch.

Unsere nächste Kreuzfahrt ist auch schon gebucht! Wir fahren Ende März mit Freunden für 7 Tage auf die Kanaren und freuen uns schon sehr darauf.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen