Sonntag, 1. Dezember 2019

Advent calendar time has started

Yesterday was the first long shopping saturday before christmas and business was very good.

Rather exhausted I came back home, but finally the weekend has started for me as well.

In the evening we sat down on the couch and watched the usual tv show, which also pleased our pussy cat, who wouldn't leave my lap the whole evening.

Since december also started today, the advent calendar season has begun - one of which is my very own cat advent calendar, which can be found here.

The second advent calendar I will be presenting here every day is the inkvent calendar from Diamine, where every day you receive a small vial with some seasonal ink.


I will be presenting those inks here with a small tester.


Gestern war der erste lange Einkaufssamstag vor Weihnachten und das Geschäft ist sehr gut gelaufen.

Einigermaßen erschöpft bin ich dann nach Hause gekommen, aber jetzt ist endlich auch für mich Wochenende.

Am Abend sind wir dann zu den üblichen Fernsehserien auf die Couch gefallen, sehr zur Freude der Katze, die mich den ganzen Abend nicht mehr losgelassen hat.

Nachdem auch der Dezember begonnen hat, starten auch wieder diverse Adventkalender - einer davon ist der Katzenadventkalender und den findet ihr hier.

Der zweite Adventkalender, den ich hier jeden Tag präsentieren werde ist der Inkvent Calendar von Diamine, wo jeden Tag eine andere kleine Tintenflasche versteckt ist.


Ich präsentiere sie dann mit der Schriftprobe auch hier.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen