Montag, 16. Dezember 2019

Boardgaming - day one

Yesterday we went out for lunch to Pause am Berg with a dear friend of ours.



After that we went home and started our boardgame session with Spirit Island.



Afterwards we continued with Meeple Circus and finally Wingspan, while the ladies watched NFL.

The conclusion of the day was the usual couch and tv shows session, before we went to bed.

The ink of the day sends us all seasonal greetings:


Gestern waren wir mit einer lieben Freundin zu Mittag in der Pause am Berg essen.



Danach ging es zu uns nach Hause und dann wurde brettgespielt. Begonnen haben wir mit Spirit Island.



Danach ging es weiter mit Meeple Circus und schlussendlich dann noch Flügelschlag, während die Damen NFL geschaut haben.

Zum Abschluss gab es dann ein paar Serien auf der Couch, bevor es ins Bett ging.

Die Tinte des Tages schickt uns weihnachtliche Grüße:


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen