Mittwoch, 3. Dezember 2014

Time for more tv series

Yesterday after work I went to my parents' for dinner - this time around it was Grießschmarren mit Zwetschkenröster (sorry, found no english translation for that).


After that I went home, where two playful cats were waiting for me. So I quickly played with them before trying - in vain - to go in with Gauntlet. Since I didn't manage on my own, and the bi-weekly update was already available, I went to Guild Wars 2 to look through the new content before falling together on the couch.

We watched the current episodes ofSleepy Hollow, The Great Interior Design Challenge, Castle and Selfie before going finally to bed.
Gestern war ich nach der Arbeit zunächst bei meinen Eltern zum Abendessen - es gab vorzüglichen Grießschmarren mit Zwetschkenröster.


Danach ging es nach Hause, wo ich schon von zwei spiellustigen Katzen erwartet wurde. Also schnell bespasst und dann habe ich versucht ein wenig in Gauntlet weiter zu kommen. Dies ist mir allein aber nicht gelungen und dann war auch schon das neue Update von Guild Wars 2 da. Hier habe ich auch nur kurz reingeschaut und wir sind dann auf die Couch gefallen.

Geschaut haben wir dort die aktuellen Folgen von Sleepy Hollow, The Great Interior Design Challenge, Castle und Selfie bevor es dann ins Bett ging.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen