Freitag, 2. Oktober 2015

Well kind of a birthday

Yesterday was my birthday, but not everything went as planned on that day. It was much stress than relaxation. Fortunately there's Planet Harry and so I went there one day early and got myself the revised edition of Sherlock Holmes Consulting Detective.

Back home by dear tried to do something good for me. Besides the pictured, self-made cake she also bought my two new games I wanted to have:: Isle of Skye and Tesla vs. Edison: War of Currents. So there's enough new stuff for future boardgame sessions.


In the evening we (more or less) watched the current episodes of Castle and Minority Report before we went to bed.

Gestern war ja mein Geburtstag, aber es ist nicht alles so verlaufen wie geplant. Daher war gestern eher stressig als entspannend. Zum Glück gibt es aber den Planet Harry und so bin ich schon einen Tag früher zu meinem Lieblingshändler aufgebrochen und haben mir die Neuauflage von Sherlock Holmes Consulting Detective besorgt.

Zuhause hat mein Schatz dann versucht mich zu verwöhnen. Neben der unten abgebildeten, selbstgemachten Torte hat sie mir auch noch zwei weitere Spiele besorgt: Isle of Skye und Tesla vs. Edison: War of Currents. Also genug Nachschub für die nächste Brettspielrunde.


Am Abend dann haben wir uns die aktuellen Folgen von Castle und Minority Report (mehr oder weniger) angeschaut bevor wir das Bett heimgesucht haben.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen