Mittwoch, 16. September 2015

Next course started

Yesterday I went to my parents' for dinner after work and I got very tasty plum dumplings.


After that I went home and shopping. The rest of the evening I spent with the newly releases five part course Ruby on Rails on Coursera.

My dear was out for the evening and when she came back we quickly watched the most recent episode of the Hairy Bikers - this time they went to St. Petersburg.

Gestern war ich nach der Arbeit bei meinen Eltern zum Abendessen - es gab wohl schmeckende Zwetschken-Knödel.


Danach bin ich nach Hause gefahren und war noch schnell einkaufen. Den restlichen Abend habe ich mit einem neuen fünfteiligen Kurs auf Coursera zum Thema Ruby on Rails verbracht.

Mein Schatz war inzwischen unterwegs und als sie nach Hause gekommen ist haben wir uns noch schnell die aktuelle Folge der Hairy Bikers - diesmal in St. Petersburg - angeschaut.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen