Sonntag, 28. August 2016

Boardgaming and stuff

This saturday I went to help my father with a computer problem in der morning. Unfortunately I was only partially able to help him and now we need to find a way to restoe the rest of his data files again. After that I went to friends to deliver them some cloths we got for them from other friends.

Back home at noon a dear friend of ours visited and we watched the latest episode of The Great British Bake Off together - in all the episodes we saw so far I have never seen so many things gone wrong and stuff that needed redoing.

In the afternoon we had friends over for a boardgame afternoon.

We played Glen More, Concept, Kodama, 7 Wonders, Straw and Stich-Meister.

After our guests left we just watched one episode of Elementary before I went to bed with very bad headache.
Am Samstag in der Früh bin ich zu meinem Vater gefahren um ihm mit einem akuten PC Problem zu helfen. Leider konnte ich nicht allzu viel tun und jetzt müssen wir schauen wie er seine Daten wieder zurückbekommt. Danach bin ich dann noch andere Freunde besuchen gefahren um ihnen eine Kleiderlieferung von wieder anderen Freunden zu bringen.

Zuhause zu Mittag hat uns dann eine liebe Freundin besucht und wir haben uns die aktuelle Folge von The Great British Bake Off angesehen - so viele Katastrophen hatte ich aber noch nie beim Bake Off gesehen wie dieses Mal.

Am Nachmittag haben wir dann noch weiteren Besuch von Freunden bekommen und wir haben einen Brettspielnachmittag veranstaltet.

Gespielt wurden Glen More, Concept, Kodama, 7 Wonders, Straw und Stich-Meister.

Als die Gäste gegangen waren haben wir dann noch eine Folge Elementary geschaut, bevor ich mit Riesenkopfschmerzen ins Bett gegangen bin.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen