Freitag, 19. Februar 2016

A new trend on thurday?

Yesterday after work I went out again - amonst other things to unregister our former japanese guest from our address. But as it turns out you can only do this with a signed paper from the one unregistering, so I guess he'll have to do it himself or pay a fine if they ever find out.

Well "motivated" I went on to Mariahilf to shop, in the pouring rain. First I went to Tasty Donuts.


After that it was myMuesli and Planet Harry - to restock basically.



Then it was time to get real food, so I went to Natsu and Blutaumüller.


After that I was somewhat exhausted and tired and went back home. Arriving there I was greeted by our cats who demanded their tribut in the form of fish. After our furballs were satisfied, we were also allowed to eat our share of sushi.

Later that evening it was couch tim with BBC: The Great Interior Design Challenge, The Great Sport Relief Bake Off and Mary Berry's Foolproof Cooking.
Gestern war ich nach der Arbeit unterwegs - unter anderem unseren ehemaligen japanischen Gast aus unserer Wohnung abzumelden. Leider geht das nur mit Unterschrift des Beteiligten - wieso? - und daher wird er das wohl selber machen müssen oder dann Strafe zahlen wenn man ihm draufkommt.

Derart gut motiviert, bin ich dann nach Mariahilf weiter gegangen, wo ich in strömendem Regen einkaufen war. Zunächst ein Zwischenstop bei Tasty Donuts.


Danach zu myMuesli und Planet Harry - wo es in beiden Fällen galt Nachschub zu holen.



Dann war essen holen angesagt und so bin ich zum Natsu und zum Blutaumüller um Nahrung gegangen.


Danach war ich einigermaßen fertig und erschöpft und habe mich auf den Heimweg gemacht. Wieder zuhause durfte ich einmal den Katzen Tribut zollen und zwar in der Form von Fisch. Danach durften auch wir unsere Sushi essen.

Später dann ging es auf die Couch und wir waren auf BBC unterwegs: The Great Interior Design Challenge, The Great Sport Relief Bake Off und Mary Berry's Foolproof Cooking.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen