Samstag, 21. November 2015

Friday's are exhausting

Yesterday it was time again to shop in Mariahilf. After I picked up our japanese guest from his language class once again and he picked up yet another ticket at Libro, I went to myMuesli and Planet Harry for shopping. There wasn't many new gaming items, but I got the expansion for Castles of Mad King Ludwig.

After that it was food time and so I went to Natsu and Blutaumüller to buy our dinner.

Back home I was greeted by my dear and the cats - although the cats were mainly interested in the food.

Later I tried to complete my Coursera course on Ruby on Rails, but I failed to do so.

Exhausted and somewhat frustrated it was time for the couch and we watched old episodes of The Great British Bake Off.
Gestern war wieder Einkaufen in Mariahilf angesagt. Nachdem ich ein weiteres Mal unseren japanischen Gast von seinem Sprachkurs abgeholt hatten und er sich wieder ein Ticket vom Libro geholt hat, bin ich zu myMuesli und zum Planet Harry zum Einkaufen gegangen. Viele Neuigkeiten gab es nicht, aber die Expansion zu Castles of Mad King Ludwig wurde mitgenommen.

Danach ging es daran unsere Abendessen zu organisieren und so bin ich beim Natsu und dann beim Blutaumüller eingefallen.

Zuhause wurde ich von meinem Schatz und den Katzen erwartet - wobei es bei den Katzen wohl hauptsächlich ums Essen ging.

Später dann habe ich versucht meinen Coursera Kurs zu Ruby on Rails zu vollenden, was mir leider nicht so gelungen ist.

Etwas erschöpft und frustriert bin ich dann auf die Couch gefallen und wir haben uns die alten The Great British Bake Off weiter angeschaut.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen